Regulamin
1. Informacje ogólne
Właścicielem sklepu internetowego Kawowo.com.pl jest firma CAFFETTIERA Michał Filiciak, zarejestrowana pod adresem:
os. Niepodległości 3a/42, 31-861 Kraków posiada nr NIP: 6782919251 i nr REGON: 120074385
Dane kontaktowe:
CAFFETTIERA, al. Pokoju 67, 31-580 Kraków
tel.: 502 780 647
e-mail: sklep@kawowo.com.pl
Korzystanie ze sklepu Kawowo.com.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
2. Postanowienia ogólne
Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym kawowo.com.pl, zwaną dalej Kupującym jest osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub Przedsiębiorstwo.
Wszystkie ceny w sklepie Kawowo.com.pl podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Cena podana przy dostępnym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia. Kawowo com.pl zastrzega sobie prawo do przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu i wprowadzania w nich zmian. Zmiany te nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji.
Zamówienia można składać poprzez formularz zamówieniowy, jak również:
e-mailem na adres: sklep@kawowo.com.pl,
telefonicznie pod nr +48 502 780 647
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 11.00, w soboty oraz w niedziele i święta, realizowane są w kolejny najbliższy dzień roboczy.
Kupujący zobowiązany jest do podania adresu e-mail i numeru telefonu pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 3 dni mogą nie zostać zrealizowane.
Sklep Kawowo.com.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, jeśli jego weryfikacja nie będzie możliwa
W przypadku braku towaru w magazynie, Kupujący jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia lub braku możliwości jego zrealizowania.
Kawowo.com.pl zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.
Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim pomiędzy Kupującym, a Caffettiera Michał Filiciak zgodnie z prawem polskim i zgodnie z ogólnymi warunkami umowy sprzedaży dostępnymi w regulaminie.
Jeżeli klient dokonuje zakupu towaru jako przedsiębiorca, powinien zaznaczyć tę okoliczność w zamówieniu i wskazać wymagane dane podmiotu, na który ma być wystawiona stosowna faktura VAT. Faktura VAT na przedsiębiorstwo może być wystawiona WYŁĄCZNIE jeśli podczas składania zamówienia został podany numer NIP
W przypadku stwierdzenia przez Kupującego w trakcie zamawiania, jakichkolwiek nieprawidłowości w sposobie funkcjonowania mechanizmu działania sklepu, Kupujący ma prawo zgłosić reklamację. Reklamacje takie można zgłaszać za pomocą dwóch kanałów:
a) pisemnie na adres: Caffettiera, al. Pokoju 67, 31-580 Kraków,
b) po przez e-mail: sklep@kawowo.com.pl
Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić w terminie 14 dni od stwierdzenia nieprawidłowości. O sposobie rozpoznania reklamacji, Klient zostanie powiadomiony telefonicznie, pisemnie lub mailem, w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania przez Kawowo.com.pl przedmiotowej reklamacji.
Zamówione towary są dostarczane do Kupującego na wskazany adres dostawy w formularzu zamówień za pośrednictwem firmy kurierskiej lub przez firmę Caffettiera Michał Filiciak.
Termin dostawy zamówionych towarów wynosi w przypadku realizacji zamówień na terenie Polski od 24 godzin do 4 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy Kawowo.com.pl, a Kupującym. W przypadku wysyłki za granicę termin dostawy wynosi od 4 do 30 dni roboczych.
Kawowo.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie będące rezultatem niestarannej pracy firmy kurierskiej. Wszelkie opóźnienia w dostawie wynikające z niewłaściwej pracy firmy kurierskiej należy zgłaszać jako odbiorca we właściwej firmie kurierskiej, lub za pośrednictwem sprzedawcy:
a) pisemnie na adres: Caffettiera, al. Pokoju 67, 31-580 Kraków
b) po przez e-mail: sklep@kawowo.com.pl
Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski naliczany jest zgodnie z zasadami podanymi w cenniku dostaw. Koszty dostawy zagranicznej musi zostać ustalony przed złożeniem zamówienia.
Płatności można dokonywać:
* przelewem na konto prowadzone w banku ING 15 1050 1445 1000 0090 7256 3811
* za pośrednictwem platformy Przelewy24 (id sklepu: 172779)
* za pośrednictwem platformy PAYPAL
Wybraną formę płatności należy zaznaczyć w koszyku. Sklep Kawowo.com.pl zastrzega sobie prawo do czasowej i stałej możliwości ograniczania poszczególnych typów płatności w zależności od sposobu dostawy.
Przy płatności za pobraniem, formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy dostarczającej przesyłkę. Przed płatnością Kupujący ma obowiązek zgłosić wszelkie uszkodzenia pracownikowi firmy kurierskiej. Po opłaceniu zamówienia u kuriera, Kupujący ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie transportu. W razie spostrzeżenia uszkodzenia towaru lub niezgodności zawartości z fakturą/paragonem prosimy o sporządzenie z kurierem protokołu i bezzwłoczne poinformowanie o zaistniałym fakcie sklep Kawowo.com.pl
Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji wynosi od 6 miesięcy do 24 miesięcy. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta lub wg obowiązującego prawa.
Kawowo.com.pl zastrzega sobie prawo do zmiany formy, terminu i zawartości dostawy po uprzednim kontakcie z Kupującym i za jego zgodą. Konieczność zmiany formy dostawy może wynikać z wielkości zamówionego zamówienia, braku dostępności towaru, lub zmiany linii produktów
3. Przetwarzanie danych osobowych (RODO)
Administratorem danych osobowych jest:
CAFFETTIERA Michał Filiciak,
zarejestrowana pod adresem: os. Niepodległości 3a/42, 31-861 Kraków
NIP: 6782919251
REGON: 120074385
Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonym serwerze.
Dane osobowe podawane w formularzach są traktowane jako poufne i nie są widoczne dla osób nieuprawnionych. Certyfikat SSL wdrożony w naszym sklepie zapewnia, że zakupy są w pełni bezpieczne.
Dane osobowe w zakresie następujących kategorii:
a. dane identyfikacyjne
b. dane kontaktowe
c. dane do rozliczeń
d. dane do wystawienia faktury VAT
są przetwarzane w celu realizacji umowy sprzedaży lub reklamacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
Odbiorcami danych osobowych są wyłącznie osoby upoważnione do przetwarzania danych oraz podmioty uczestniczące w realizacji umowy sprzedaży. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom działającym na podstawie odrębnych umów powierzenia przetwarzania danych oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego w zakresie z nich wynikającym.
Każdemu klientowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do ich przenoszenia.W tym celu należy wysłać wiadomość z określoną dyspozycją na adres e-mail: sklep@kawowo.com.pl
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie jest to warunek zawarcia umowy sprzedaży. Dane osobowe przechowywane będą do upływu terminu przedawnienia roszczeń wynikających ze stosunku prawnego.
Wypełnienie formularza z danymi Kupującego równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Dane osobowe Kupującego będą przetwarzane WYŁĄCZNIE w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury lub rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej, oraz wykonania usługi dostawy.
4. Zwrot (odstąpienie od umowy zawartej na odległość)
Jeśli zakup był dokonywany na osobę prywatną, a nasze produkty nie spełnią Twoich oczekiwać zawsze możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić wciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Dołączenie do zwrot paragonu przyspieszy procedowanie zwrotu.
ZE WZGLĘDÓW HIGIENICZNYCH ZWROTOWI NIE PODLEGAJĄ:
* PRODUKTY SPOŻYWCZE PO OTWARCIU
* POMPKI DO SYROPÓW I SOSÓW PO ROZPIECZĘTOWANIU OPAKOWANIA PRODUKTOWEGO.
Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą posiadać wszystkie oryginalne metki. Zwroty nie dotyczą produktów wykonanych na indywidualne zlecenie.
Koszt odesłania towaru pokrywa kupujący.
Szczegóły warunków zwrotu znajdują się w regulaminie sklepu
Możliwość zwrotu przysługuje wyłącznie klientom dokonującym zakupu na potrzeby prywatne, czyli tym którzy nie dokonali zakupu na potrzeby przedsiębiorstwa.
W przypadku odstąpienia od umowy nasz sklep zwróci Kupującemu ŚRODKI OTRZYMANE ZA ZWRÓCONE PRZEDMIOTY, oraz RÓWNOWARTOŚĆ NAJTAŃSZEJ FORMY WYSYŁKI DOSTĘPNEJ W SKLEPIE (10,90 zł - paczkomat).
W celu odstąpienia od zawartej umowy, należy złożyć stosowne oświadczenie woli (w terminie 14 dni od dnia odbioru przesyłki)na
a) adres e-mail: sklep@kawowo.com.pl
b ) na dres: CAFFETTIERA (stoisko z kawą) al. Pokoju 67, 31-580 Kraków
Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej
PO PRZESŁANIU OŚWIADCZENIA woli towar może zostać zwrócony TYLKO w takim stanie w jakim został zakupiony (nie wskazującym na ślady użytkowania)
Przesyłkę należy nadać na adres:
CAFFETTIERA (stoisko z kawą),
al. Pokoju 67,
31-580 Kraków
tel: 502 780 647
Wzór Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Caffettiera Michał Filiciak
os. Niepodległości 3a
31-867 Kraków
NIP: 6782919251
Ja…………...............……………………. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
numer zamówienia……………………………………… .
Data zawarcia umowy to ……………………………………….,
data odbioru ……………………………………………….… .
Imię i nazwisko………………………………………………………….
Adres…………………….……..…………………………………….
Data………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)
5. Reklamacje
Kupujący w przypadku stwierdzenia wad lub uszkodzeń zakupionego towaru (z wyjątkiem wad i uszkodzeń wymienionych w opisie kupowanego towaru) które ujawniły się w ciągu 2 lat od dostarczenia towaru ma prawo do złożenia reklamacji.
Reklamacja powinna być wysłana:
a)po przez e-mail: sklep@kawowo.com.pl
b) listownie na adres: CAFFETTIERA al. Pokoju 67, 31-580 Kraków
Kupujący w reklamacji ma prawo żądać: obniżenia ceny, usunięcia wady, wymiany na nowy produkt, lub odstąpienia od umowy jeśli Sprzedający nie może w sposób niezwłoczny i bez nadmiernych uciążliwości dla Kupującego wymienić produktu na wolny od wad, albo usunąć stwierdzonej wady. Sprzedający ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni od dnia złożenia. Po upływie tego terminu reklamacja zostaje automatycznie uznana
W przypadku złożenia reklamacji w związku z uszkodzeniem w transporcie, lub brakiem produktów w przesyłce konieczne jest dostarczenie protokołu uszkodzenia spisanego przez przedstawiciela firmy doręczającej.
6. Pozostałe ustalenia
Kawowo.com.pl zastrzega sobie prawo do:
- zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego dnia,
- wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego Kawowo.com.pl
Wszelkie sprawy nie uregulowane regulaminem będą rozpatrywane wg obowiązującego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej prawa w wyznaczonym do tego sądzie.
Wszystkie elementy regulaminu przestają obowiązywać w momencie, w którym są sprzeczne z prawem obowiązującym na terenie Rzeczpospolitej Polski