Wysyłka

Wszystkie wysyłane produkty zawsze staramy się jak najlepiej zabezpieczyć, tak aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przyłożymy wszelkich starań, żeby zamówienie wysłać do Ciebie w ciągu 24h (w dni robocze) od złożenia zamówienia. Odbiór osobisty zostanie z Tobą indywidualnie ustalony.

Opcje dostawy

Przesyłka kurierska - realizowana za pośrednictwem firmy DPD lub Inpost po opłaceniu zamówienia z góry (przelew bankowy, PayPal, PayPro). Koszt takiej wysyłki to 16,00 zł. DARMOWA DOSTAWA przy zakupach za minimum 300,00 zł

Odbiór w paczkomacie - realizowana za pośrednictwem firmy Inpost. Po opłaceniu zamówienia z góry (przelew bankowy, PayPal, PayPro) przesyłka zostanie wysłana do wskazanego paczkomatu. Koszt takiej wysyłki to 10,90 zł. DARMOWA DOSTAWA przy zakupach za minimum 300,00 zł

Odbiór osobisty - istnieje możliwość odbioru osobistego w jednym z 2 punktów na terenie Krakowa:

1. ul. Łepkowskiego 3 (Prądnik Czerwony)

2. Centrum Handlowe M1 Kraków al. Pokoju 67

Wymienione punkty są jedynie punktami odbioru, NIE MA MOŻLIWOŚCI ZAKUPU W NICH PRODUKTÓW ZE SKLEPU INTERNETOWEGO, dlatego po złożeniu zamówienia poczekaj na potwierdzenie, że Twoje zamówienie jest gotowe do odebrania. 

Odbiór osobisty jest zawsze DARMOWY

Istnieje możliwość rezerwacji naszego asortymentu bez dokonywania zakupu w sklepie internetowym po kontakcie telefonicznym pod nr: 502 780 647, lub mailowym pod adresem: sklep@kawowo.com.pl

Zabezpieczenie przesyłek

Dokładamy wszelkich starań żeby produkty dotarły do klienta w nienaruszonym stanie. Wysyłając produkty wrażliwe (syropy w szklanych butelkach) stosujemy 3 warstwową ochronę, (folia bąbelkowa + profil kartonowy + karton) a paczkę oklejamy taśmą ostrzegawczą.

Uszkodzona przesyłka

Blisko 99% przesyłek dociera do klientów w stanie nienaruszonym. Niestety, pomimo wszelkiej staranności jaką przykładamy do zabezpieczenia wysyłanych produktów, zdarzają się pojedyncze przypadki w których paczka zostanie uszkodzona. Dlatego pamiętaj, żeby przy odbiorze paczki zawsze dokładnie sprawdzić ją w obecności kuriera, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń zewnętrznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, należy spisać protokół szkody, który jest podstawą do reklamacji. Będziemy wdzięczni za poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki przy odbiorze z paczkomatu należy wybrać na ekranie paczkomatu opcję: MAM ZASTRZEŻENIA DO PACZKI i postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu 

Zwrot

Jeśli zakup był dokonywany na osobę prywatną, a nasze produkty nie spełnią Twoich oczekiwać zawsze możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić wciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Dołączenie do zwrot paragonu przyspieszy procedowanie zwrotu. 

Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą posiadać wszystkie oryginalne metki. Zwroty nie dotyczą produktów wykonanych na indywidualne zlecenie. Koszt odesłania towaru pokrywa kupujący. Szczegóły warunków zwrotu znajdują się w regulaminie sklepu

Szczegóły dotyczące zwrotów znajdziesz w zakładce Zwroty i Regulaminie sklepu